Anna ska bli smal!!

Nu får det vara nog. Jag har provat ALLT utan resultat. Men nu ger jag inte upp. Det finns en massa ursäkter men det skiter jag i.

I en perfekt värld...

Kategori: Mat

....skulle jag ha gott om tid varje vecka för att gymma direkt efter jobbet.
....eller ha ett fungerande hemmagym i källaren, jag har ett rum som bara skriker gym, men inte mycket mer än en boll, en kettlebell och ett par hantlar.
....inte ha ont i min höft alls.
Nåja, världen är inte perfekt. Men jag har planerat in en lång cykeltur imorgon, har kört min rehabträning och mina plankor och inte freakat ut i mat/godis/vinväg bara för att det är helg. Jag har dessutom njutit av sol, strand, familj, umgänge, underbar grillmat och soffan på balkongen. Sånt är också friskvård minsann.
Gjorde en underbart god sallad till grillningen igår.
Småbladsmix från Coop (bästa salladen)
Plommontomater
Gurka
Röd snackspaprika
Rödlök
Galiamelon
Jordgubbar
Fetaost
Pressade en halv lime över härligheten, på med lite flingsalt och peppar, yummy!!
Dessutom, bästa vitlökssåsen.
2 dl cremefraiche
1 dl majonnäs
pressa i vitlök tills du skäms :)
salt & pepparmix
Låt stå kallt en stund. Damm vad gott!!
Välj vilket fetthalt ni vill ha på cf & majo, jag har ätit lchf alltför länge för att klara nåt annat än fullfeta grejer, tar mindre istället.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Har du kollat Rusta? Dom har billiga skivstångs/hantelset med bytbara vikter!

    2012-07-08 | 21:46:26
    Bloggadress: http://tantengoesfit.wordpress.com/
  • anna säger:

    Japp, jag har kollat där, funderar på ett hantelset och en tyngre kettlebell för att komplettera :)

    2012-07-08 | 22:10:05
    Bloggadress: http://annaskablismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här: