Anna ska bli smal!!

Nu får det vara nog. Jag har provat ALLT utan resultat. Men nu ger jag inte upp. Det finns en massa ursäkter men det skiter jag i.

Uppe med tuppen!

Kategori: Tankar

Idag börjar jag om att jobba, förutom att rutiner är bra för mig så vill jag inte alls. Fyra veckor har gått alldeles för snabbt, jag vill vara ledig minst fyra till. Men det är ju bara att bita ihop och jobba på. Ingen betalar mig för att vara hemmafru i alla fall.
Har börjat morgonen med en stor kopp te, en kesellasmoothie och två ägg. Mätt och belåten nu. Har packat en god och nyttig matlåda till lunchen, nyaste Topphälsa att läsa och ett glatt humör höll jag på att skriva, men riktigt så är det inte.
Ikväll blir det en cykeltur till och från stan, jag och mannen ska ta ett glas rosé och äta en bit god mat (ska göra det bästa val jag kan) och sen cykla hem igen, vi är nämligen barnlediga ikväll, ingen aning när det hände sist. Cykelturen blir en knapp mil åt varje håll så det får bli dagens cardio. Imorgon testar jag gymmet igen för nu har jag fått mitt nya gymkort efter att det förra blev stulet.
Nej, in i duschen och sen iväg. Se you!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: