Anna ska bli smal!!

Nu får det vara nog. Jag har provat ALLT utan resultat. Men nu ger jag inte upp. Det finns en massa ursäkter men det skiter jag i.

Dumma dumma jag!

Kategori: Tankar

Jag kan verkligen inte fatta hur jag lät det gå så långt. Jag hade kommit en bit på vägen, tränade på, kände mig rätt stark, hade gått ner några kilon. Men sen tog det stopp, vikten rörde sig inte alls och jag fick problem med höften, då gav jag liksom upp. Och åt. Intalade mig själv att jag fick väl vara mullig och gullig. Inget funkade ju ändå.

Men jag hatar ju att vara mullig. Verkligen hatar.
Så nu sitter jag här efter semesterns dekadens och överätande och väger mer än någonsin förr. Jag känner mig grymt motiverad just nu. Jag har en plan. Jag tror på min plan. Jag tänker fixa det denna gång.
Det jag är rädd för är bara att resultaten ska utebli och jag ska tappa hoppet och falla in i ett tycka synd om mig själv-ätande igen, jag har gjort det förr. Det måste bli rätt den här gången.

Kommentarer

  • Sofia - ett bättre du säger:

    Härligt att du har motivationen. Det är det viktigaste för att lyckas, alltså att man verkligen vill och vet varför man vill förändra sin livsstil. Kommer säkert gå kanon den här gången. Kämpa på!!

    2012-07-25 | 11:36:00
    Bloggadress: http://ettbattredu.se/blogg
  • maria säger:

    Jag försökte oxå köra med det där att jag tyckte att det var finare att vara lite rund och go... Jag hatade att låren skavde mot varandra om sommaren, jag hatade gäddhänget, dubbelhakan, valkarna på ryggen, brösten som såg ut som juver...



    Kör hårt nu.

    2012-07-25 | 12:21:10
    Bloggadress: http://tantengoesfit.wordpress.com
  • anna säger:

    Tack Sofia!



    Maria, exakt så ja.

    2012-07-26 | 08:05:44

Kommentera inlägget här: