Anna ska bli smal!!

Nu får det vara nog. Jag har provat ALLT utan resultat. Men nu ger jag inte upp. Det finns en massa ursäkter men det skiter jag i.

Got to have my ducks in a row

Kategori: Tankar

Det går inte som det är nu. Kaos överallt. Jobbet, hemma, kidsen. Jag känner att jag inte räcker till ordentligt nånstans så jag lägger ner. Hur gärna jag än vill finns ingen tid eller ork kvar till den satsning jag skulle vilja göra på mig själv.
Jag känner att det blir bara fel, ännu mer krav som jag inte klarar av och ännu mer en känsla av att inte räcka till. Mer stress. Den här bloggen blir inte en peppande grej utan en börda som stressa mig, tanken var god men nej.
Jag måste få ankorna i rad som nån sa i nån film nångång innan jag kan satsa fullt ut på mig själv. jag kommer fortfarande att träna då jag hinner och jag kommer inte trycka i mig Ben & Jerry varje kväll men nu handlar det om att hålla huvudet ovanför vattenytan, inget mer.

Kommentarer

  • i min lilla lilla värld säger:

    Sänk kraven och försök att bara vara. Ta dagen som den kommer. Man lever bara en gång

    2012-08-08 | 21:34:58
    Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/saratilling/
  • Affi säger:

    Du är fantastisk i vilket fall som helst! ❤

    2012-08-08 | 22:56:18
  • Viktkamp säger:

    Du är viktigast i ditt liv, mår inte du bra kan ingen annan må bra. Var sak har sin tid, ta en period och landa.. hitta ett sätt att hitta tillbaka till att ta hand om dig själv =) Styrkekram

    2012-08-12 | 15:25:42
    Bloggadress: http://viktkamp.webblogg.se/
  • pia säger:

    du är så fin både på utsidan och insidan, klok och förståndig, ta det lugnt men "tänk rätt", det gör så mycket, det är krångligt att få in "nya saker" i livet, jag har mer eller mindre träningsuppehåll nu, ofrivilligt, pga körkort, jag hinner inte, sötsugen är jag åxå, för jag blir lite matt å trött av att hålla igång hela dagarna m plugg å jobb, barn å så, men sen kommer min tid :-)



    puss å kram fina, fina vän

    2012-08-20 | 20:56:30
    Bloggadress: http://baramittlillahem.se

Kommentera inlägget här: