Anna ska bli smal!!

Nu får det vara nog. Jag har provat ALLT utan resultat. Men nu ger jag inte upp. Det finns en massa ursäkter men det skiter jag i.

Tiden tiden

Kategori: Träning

Tiden är min största fiende, fyra kids hemma hela dagen, maken jobbade till 19.15. Jag känner mig själv tillräckligt väl för att veta att jag är för trött för att komma mig iväg efter maken kommit hem vid 19.30. Men träna skulle jag banne mig, det hade jag ju bestämt.
Jag tog först gräsklipparen och klippte gården som uppvärmning, sen gick jag ner i källaren och svettig och varm och dammade av min kettlebell och körde en gammal hederlig kettlebellcirkel. Jobbigt som satan eftersom jag är så otränad just nu, har fortfarande lite styrka kvar men flåset är obefintligt och kör man cirkel med kb:n utan vila mellan bytena så behövs flås. Jag flåsade och stånkade och hade mig i 20 minuter ( det jag älskar med kb, att det är snabb träning), avslutade passet med några plankor och lite stretch.
Kändes riktigt bra!!

Kommentarer

  • maria säger:

    korta effektiva träningspass är underskattade. Bättre att träna än att ligga kvar i soffan.

    2012-07-20 | 07:55:23
    Bloggadress: http://tantengoesfit.wordpress.com/
  • anna säger:

    Exakt! Och den korta tiden har jag!

    2012-07-20 | 12:43:57
  • baramittlillahem-pia säger:

    crossfit på 30min, vi körde intervaller på burpees och benböj omvartannat med 1km uppvämning antingen gång eller jogg, samma sen efter intervallerna som nervarvning, tog ca 30min allt som allt och träningsvärken var inte snäll, omg!!! ska coopa passet och köra helt själv nångång, när man har liiite tid... :-)

    2012-07-20 | 21:48:54
    Bloggadress: http://baramittlillahem.se
  • anna säger:

    Pia, låter helt i min smak!! Även om jag nog aldig skulle palla nu, men att sikta dit är ju ett mål.

    2012-07-22 | 19:41:36
    Bloggadress: http://annaskablismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här: