Anna ska bli smal!!

Nu får det vara nog. Jag har provat ALLT utan resultat. Men nu ger jag inte upp. Det finns en massa ursäkter men det skiter jag i.

Snygg!

Kategori: Tankar

Jag och Helena pratade under vår shoppingdejt om det viktiga i att känna sig snygg under tiden man går ner i vikt, att få köpa fina kläder trots att man inte har den storlek man vill ha.
Så därför köpte jag mig ett par ursnygga jeans i veckan, i strl 44...(:( ) jaja, så är det. Hursom, de var skitsnygga och sitter jättefint på och jag älskar dem verkligen. Funderar på om jag borde köpa ett par i strl 40 också, att ha att krympa in i, så jag inte förlorar de snygga jeansen då jag går ner.
Lite häng på dem utan att bli stora, ursnygga på verkligen. Love them!!

Kommentarer

  • Affi säger:

    44 är väl inte så farligt? Jag har 42... Stiliga Camilla Thulin har sagt att alla kvinnor oavsett kroppsform och storlek ser bra ut i "Silvia"-jeansen från Gina Tricot! Köpte ett par häromdagen, bara 199 kr och satt som en smäck! Köp köp köp! :-)

    2012-07-14 | 18:47:33
  • anna säger:

    Silvia har jag i alla möjliga färger och några olika storlekar ;)

    2012-07-14 | 20:07:39
    Bloggadress: http://annaskablismal.blogg.se/
  • Helena säger:

    Vilka snygga!!!! Lindex? och Silviajeans? Det här vet jag inget om....

    2012-07-16 | 21:56:06
    Bloggadress: http://arendalirl.blogg.se/
  • anna säger:

    Nope, Ellos faktiskt, de heter Kajsa dessa :)



    Silvia finns på Gina, 199 kr snygga jeans som alltid passar.

    2012-07-17 | 06:59:54
    Bloggadress: http://annaskablismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här: