Anna ska bli smal!!

Nu får det vara nog. Jag har provat ALLT utan resultat. Men nu ger jag inte upp. Det finns en massa ursäkter men det skiter jag i.

Hemma vs gymmet

Kategori: Träning

Som jag skrev i förra inlägget så är ju tiden min stora fiende. Jag borde börja träna hemma igen. För då blir det av, då har jag tid. Köra cirkelpass med kettlebell eller tabataintervaller, snabbt och effektivt. Men jag har ju ett gymkort och jag tycker det är så grymt härligt då jag kommer mig iväg. Blir ju egentid som jag så väl behöver oxå.
Kanske bästa uppläget är att satsa på ett pass i veckan på gym och resten hemma. Köra typ marklyft, lastdrag och bänkpress på gymmet, övningar jag älskar men som jag inte får till hemma med den utrustning jag har.
Funderar vidare på det, nu kesellasmoothie, ägg och en kopp te innan jag ska cykla iväg till jobbet.

Kommentarer

  • maria säger:

    Det låter väl smart? Och med ett hus fullt av ungar så får man ta den tid man kan ta sig.

    2012-07-20 | 07:56:21
    Bloggadress: http://tantengoesfit.wordpress.com/
  • anna säger:

    Eller hur? Vill inte släppa gymmet, men om jag planerar in ett gympass i veckan så gör jag ju inte det. Och slipper känna mig misslyckad då jag tänkt komma iväg tre ggr och bara kommer iväg en.

    2012-07-20 | 12:45:32

Kommentera inlägget här: