Anna ska bli smal!!

Nu får det vara nog. Jag har provat ALLT utan resultat. Men nu ger jag inte upp. Det finns en massa ursäkter men det skiter jag i.

Nya rutiner!

Kategori: Tankar

Jag har alltid hatat att stressa på morgonen så jag kliver upp i god tid för att hinna kolla facebook och nyheter och så medan jag äter frukost i lugn och ro.

Numera är det nya frukostrutiner, kesellasmoothien är ny (och god) och facebook och nyheterna har blivit utbytta mot de träningsbloggar jag gillar. Börjar liksom dagen med en stor dos motivation, inspiration och nyttig frukost.
Fint så! Nu ska jag klä på mig och cykla iväg till jobbet!

Kommentarer

  • Marja - Baka Sockerfritt säger:

    Vilken härlig start på morgonen! Bra att cykla till jobbet dessutom! Själv brukar jag så ofta jag har tid börja dgen med en morgonpromenad.

    2012-07-24 | 10:32:40
    Bloggadress: http://bakasockerfritt.blogg.se/
  • anna säger:

    Jag älskar mina mornar :) Ingen stress och bra vanor!

    2012-07-24 | 12:00:13
    Bloggadress: http://annaskablismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här: