Anna ska bli smal!!

Nu får det vara nog. Jag har provat ALLT utan resultat. Men nu ger jag inte upp. Det finns en massa ursäkter men det skiter jag i.

Yeah, lycka!

Kategori: Träning

Man kan ju fråga sig varför jag gruvar mig så innan?
Jag känner mig ju hur pigg och glad och skönt trött i kroppen, allt på samma gång, som helst efteråt. På topp helt enkelt!
Sticker inte under stolen med att det var galet jobbigt, efter bänkpressen skakade mina armar nåt alldeles galet. Sista repsen bicepscurl gjorde ont ont ont för att det var så jobbigt, men jag tog mig igenom. Stånkades och stönandes, knapp nåt folk på gymmet idag som tur var och körde de vikter jag tänkt även om jag trodde att det aldrig skulle gå efter första seten.
Stolt och glad och lite träningshög! Moffat i mig en stor sallad med massa keso, räkor och kyckling efter träningen och nu pustar jag ut på jobbet nån timme. Sen har jag cyklingen hem kvar.
Dagens övningar blev:
*Marklyft med tyngsta kb:n
*Rodd med kb
*Sittande rodd i kabelmaskinen
*Axelpress med kb
*Bicepscurl med hantlar
*Bänkpress i smithsmaskinen
*Lastdrag
*Tricepspress, både i kabelmaskinen och med hantel.

Avslutande med plankor och stretch. (kan ha glömt nåt)

Kommentarer

  • Maria säger:

    Nu är du igång på riktigt! :)

    2012-07-27 | 06:43:47
  • anna säger:

    Jajamen!!

    2012-07-27 | 09:06:50
  • Sofia - ett bättre du säger:

    Härligt jobbat. Låter som ett bra pass. Och visst är känslan efteråt fantastisk :).

    2012-07-27 | 22:44:12
    Bloggadress: http://ettbattredu.se/blogg

Kommentera inlägget här: